Přišla zima a s ní kód 15NAVSE. Slevová hvězda, která vám pošetří 15 % ze zlevněných i nezlevněných párů. 🌟

VÝMĚNA, VRÁCENÍ A REKLAMACE

S našimi botami nešlápnete vedle. Může se to ale stát s výběrem velikosti, barvy či modelu. Pokud vám nové boty dokonale nesedí nebo si je prostě rozmyslíte, nemějte obavy - nabízíme snadný a rychlý proces vrácení nebo výměny. 👇

➡️ Jak na to? Jednoduše vyberte správný odkaz a postupujte podle uvedených kroků. Uvidíte sami, jak je to snadné! 🙂

Připravte si:

  • číslo objednávky,
  • e-mail uvedený u objednávky.
 

Zpětná doprava:

  • Zboží zanesete na pobočku dopravce (zdarma) - s potvrzením založeného případu vám zašleme štítek, který jednoduše nalepíte na balík a zanesete na libovolnou pobočku Zásilkovny.
  • Objednejte svoz (169 Kč) - na zadanou adresu můžete objednat kurýra externí dopravní společnosti, který si od vás balíček vyzvedne.
  • Dopravu si zajistím sám - pokud vám nevyhovuje žádná z výše nabízených možností, můžete si zajistit vlastní dopravu a odeslat zboží na naši doručovací adresu: Sladkovského 514, 530 02 Pardubice. Nezapomeňte nám k botám přiložit i číslo případu z Retino, abychom si balík v systému správně spárovali a mohli vše vyřešit co nejdříve. 

Před odesláním prosím zkontrolujte, že jsou botky čisté a pokud je to možné, vracejte nám je v původní nepoškozené krabici. Nepřelepujte ji však přímo, raději ji zabalte do jiného obalu, kam umístíte štítky a pásku.

Případné vrácení peněz probíhá do 14 dnů na vámi zadaný účet.

Reklamace

Retino formulář můžete použít také v případě řešení problémů s kvalitou. Neděje se to často, ale může se stát. 👀 Více informací o reklamačním řádu a podmínkách naleznete v našich Obchodních podmínkách. U odesílání bot postupujte stejným způsobem, jako při výměně nebo vrácení.

Zákaznická podpora

Pokud si nejste s něčím jisti, obraťte se na nás, rádi vám se vším poradíme. 🙂

Zpět do obchodu